Dutch Harp Festival 2021 gaat door als online editie

15 mei - 16 mei 2021
online

Met twee livestreams vanuit TivoliVredenburg en een derde livestream met optredens van de artiesten die niet naar Nederland kunnen reizen, brengen we het Dutch Harp Festival bij je thuis! Zo kun je vanuit je woonkamer, keuken of waar dan ook toch genieten van alle optredens.

Je bepaalt zelf wat je voor je livestream ticket betaalt. De livestream tickets zijn nu te koop via onze website.

Vrijwel alle artiesten die op de 2020 editie zouden optreden, treden op tijdens de online editie dit jaar! Dit is de volledige line-up:
Lavinia Meijer • Tom Monger (Florence + The Machine) • Mary Lattimore • Remy van Kesteren •  Laura Perrudin • Orchestra Elastique • Sunniva Rødland – Vortex Room •  Terry Riley’s In C met harporkest o.l.v. Gwyneth Wentink • Corrina Hewatt & Shine • LEYA • Esther Swift • Liesbeth Vreeburg • Cesar Secundino • Harp Sirens • Alice Belugou • While We Live (documentaire) • Harp Leerorkest
Op onze website vind je meer informatie over alle artiesten en zie je wie op welke dag speelt.

Geplaatst op 18 maart 2021