Lid worden

Bedankt voor je interesse in de Harp Vereniging Nederland. Door onderstaand aanmeldingsformulier in te vullen en te verzenden meld je je aan als nieuw lid. Je ontvangt dan:

• Korting op workshops, concerten en bijeenkomsten georganiseerd door de HVN;
  • 4 keer per jaar het Harp Magazine;
  • Gratis adverteren op het ‘prikbord’.

Het lidmaatschap bedraagt € 25,00 per jaar. Leden die in het buitenland wonen betalen € 40,00 i.v.m. portokosten. Wij vragen je om dit bedrag direct bij aanmelding over te maken op rekeningnummer NL89 INGB 0008 0775 48 (BIC: INGBNL2A), t.n.v. Harp Vereniging Nederland. Vermeld daarbij duidelijk de naam van degene die lid wordt.

Was je in het verleden lid van de NFHV en/of NHV? Oud-leden ontvangen binnenkort het nieuwe blad, als dat nog niet is meegenomen bij de presentatie op 20 januari. Daarna ontvang je een brief met informatie voor het omzetten van hun lidmaatschap. Kun je niet wachten? Wij verwelkomen je heel graag als lid! Door onderstaand formulier in te vullen en de contributie over te maken zet je automatisch het lidmaatschap om naar de nieuwe vereniging.

Na het verzenden van het formulier ontvang je een e-mail ter bevestiging van de aanmelding. Heb je verdere vragen over de aanmelding, neem dan gerust contact op met de ledenadministratie (penningmeester@harpvn.nl).

Aanhef:

Volledige voor- en achternaam:

Straatnaam:
Huisnummer en evt. toevoegingen:
Postcode:
Woonplaats:
Land:
E-mailadres (goed controleren):
(Mobiele) telefoonnummer:
Geboortedatum:
Ik ben:
Ik ken Harp Vereniging Nederland via: